8 Kasım 2010 Pazartesi

12 yorum:

  1. Çizimlerin iyi fakat ışığı hep karşıdan alma.Atölyede bize ışığı karşıdan almak yasak. Resimlerini daha etkileyici kılabilirsin. Başarılar.

    YanıtlaSil
  2. süpeeeer !! =) cok begendim dogrusu!

    YanıtlaSil
  3. Google pek nazlı bu konuda, bilirsin :) 783013 sayfa sonra bile çıkmış olabilirsin, kimbilir. Bu arada ben çizimlerini cidden çok beğeniyorum, devam et :)

    YanıtlaSil
  4. Bende ilk sayfada, ilk sırada çıktı blogun :)

    YanıtlaSil
  5. ama sen süper çiziyosun yahu :))

    YanıtlaSil
  6. Ay bu kızlar pek bir inceler::))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim çizimlerini:) tebrik ediyorum. hele bennerin çok içten. sevilerrrr zuzu*

    YanıtlaSil
  8. canım tebrik ederm bende hiç eğitim almadım itü moda tasarımını kazandım,hazırlıktayım henüz:)

    http://cmosundnyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. ne kadar havalı kızlar bunlaarr:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. images e kaydedersen çıkar. diğer türlü çıkmıyor.

    YanıtlaSil
  11. tam çalınacak sıra "çalmasan olma mı ?" uyarısı gelince.

    çizimle çok güzel o ayrı.

    YanıtlaSil
  12. süper bir çizim yaa banner istiyorum böyle:)tebrikler

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.