14 Kasım 2010 Pazar



16 yorum:

  1. çok hoş olmuş mu ne.
    çok beğendim, özellikle vücudun duruşunu çok iyi ayarlamışsın, saçlar da çok iyi (Y)

    :) beli biraz daha ince olbilirdi.Ama belki de kadın böyledir, mükemmel birini çizmek zorunda değilsin sonuçta :))

    süper :)

    YanıtlaSil
  2. wuuhuuu ucusan saclar süpeeeeer =)

    YanıtlaSil
  3. Bide bir haltı beceremiyorum diyorsun.. Kafan mı güzel senin kuzum. Mis gibi çizmişsin işte :)

    YanıtlaSil
  4. ama çok güzel gerçekteeeeennnn!uuu <3 ;) :P

    YanıtlaSil
  5. şu mankenlerin vücudunun boyandığı photo shoot çekimlerinden bir kareye benzemiş. yakında victori's secret hatunları sen boyarsın, bizde 500 metre geriden ödül töreninde izleriz seni

    YanıtlaSil
  6. zayıf ve kıçı kırık hatun sevmiyorum ama sen boyadıktan sonra giderlenebilirim :D

    YanıtlaSil
  7. saçlar çok havalı ya bayıldım!! :)ben pek beceremiyorum sa çizmeyi:)

    YanıtlaSil
  8. Tüm çizimlerine bayıldımm!
    Bu da ayrı bi güzel ama... ♥

    YanıtlaSil
  9. ahahah, sağol tatlım! :D sevdiysen ben sana hep yaparıımm! :p ♥ ♥

    YanıtlaSil
  10. wavvww ayakkabılar süper olmuş!
    bu arada sayfamda seni kitap kokulu bir mim bekliyor:)
    keyifli tatiller

    YanıtlaSil
  11. güzel olmus, yanliz neden yarida biraktinki? kalemle boyamak SIKICI geliyor anliyorum, yani en azindan bende öyle, o yüzden ben genelde sulu boya ile boyuyorum, daha cabuk oldugu icin :)
    basarilar!

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bu tarz bir şeyi giymek bayağı bir cesaret ister ama çizim harika:) Şu saçı tamamlamalısın ama içimde kaldı, bana noluyosa artık.

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.