20 Kasım 2010 Cumartesi

8 yorum:

  1. en azından ben ilk defa görorum:P ve bende en çok mavili olanı beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. yeşilli deniz kızı değil mi? yoksa türbanlı deniz kızı mı hüe

    YanıtlaSil
  3. yesilli olanda güzel :) ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  4. Uğramışsın sevindim..:)) Çizimlerin gün geçtikçe güzelleşiyor..gölgelendirmeler güçlü artık..iyisin,iyisin ;)

    YanıtlaSil
  5. oluyor böyle arada, insanin cani istemiyor cizmek, bendede öyle..bazen öyle bi hefes geliyorki durduamiom kendimi hehe bazende hic yapasim gelmior, bu süre 6 ay bile sürebilior! seni anliyorum yani :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çizimler çok güzel...
    Bu arada benim siteye (Plazagurusu.com) yaptiginiz "Isvecli bilim adamlarinin arastirmasi" espirisini anlayamadim. Sorry! Merak da ettim ama... :-)
    selamlar.

    YanıtlaSil
  7. Çizimler çok güzel ama merak ettim.
    Türbanlı mısın?

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.