15 Ekim 2011 Cumartesi

i feel blue.









9 yorum:

  1. Mavi saçlı kız diye bir kitap vardı o geldi aklıma (:

    YanıtlaSil
  2. These are very nice sketches.

    YanıtlaSil
  3. Aynen öyle :) Okuyalı okuyor baya ama tavsiye ederim güzeldi.

    YanıtlaSil
  4. Yanlış yazdığım yorumu dikkate alma nezaketini de ben yazdım. Teşekkürlerrr (:

    YanıtlaSil
  5. :D okuyalı okuyor baya yazmışım. Okuyalı oluyor baya olucaktı.

    YanıtlaSil
  6. İlk gördüğümde Mavi Saçlı Kız romanı geldi aklıma benimde, fd gibi :) Neredeyse 8-9 sene olmuştur okuyalı.Sanırım. Çıkış yılını tam anımsayamadım. Ortaokulda okumuştum sanırım. Çok severek okuyup da üzülerek bitirdiğim bir kitaptı.. Çok içlendim birden iyimi.. Bir çizim nerelere sürükledi aklımı :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. :) (yıl 2013 hala okumadi ama gozune kestirdigi bi sahafta guzel bi anda gorup alacak)..

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.