17 Ocak 2012 Salı



7 yorum:

  1. harika olmus :D emegine saglik, hemde 1 saatte... Super:D
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. ağlamak istiyorum lan. ben çizebildiğimi sanayım burda biri gelsin neler yapsın bir saat on dakkada! yorumlarımı özlemiştin biliyorum çünkü ben de senin çizgilerini özledim. imza eski bir dost, eski çaycı,sena.

    YanıtlaSil
  3. of of of ne güzel çizim 1999'da gitmiştim :) saraya restorasyon faciası yaşamıştır bu saray!

    YanıtlaSil
  4. o kuleyi istedigin gibi cizseydin pek carpilacagini zannetmiyorum ne de olsa orasi bir din evi degil saraymis.

    YanıtlaSil
  5. sarayın içinde,sarayın kendi camisi olduğu için riske girmeyeyim dedim.

    YanıtlaSil
  6. dosyanın arkasında sanırım bilgisayar masasının klavye tahtası var :)herhangi bi marangozdan 35x50 oranında duralit kestirebilirsin hem hafif olur hemde istediğin şekilde oturarak kullanabilirsin..

    başarılar!

    YanıtlaSil
  7. @serdar
    evet onu sökmustum bi ara :D öneri icin tesekkurler..

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.