12 Şubat 2014 Çarşamba

j-2.





6 yorum:

  1. She is back! I can't hold my horses and i'll tell this to all i know.

    YanıtlaSil
  2. Hmmm, bir çizer olarak başarılı buldum. Tek tavsiyem dizdeki kurdele daha esnek olabilirdi.

    Ayrıca diğer postlarına da baktım, çizimlerini küçümseme, dandik deme :) Her çizim seni geliştirir emin ol. Yaptığın çizimin arkasında durman gerekmez, neden gereksin ki? Sen çiz, gerisini boşver, ilk başta kendini rahatlatmak için, oyalanmak ve keyif almak için çiz. Sonra koy buraya gitsin :)

    YanıtlaSil
  3. Bence harikasın, ben hiç çizemem, keşke senin çizdiklerinin yarısını çizebilsem, eğer senin çizdiklerinin yarısını çizebilecek yeteneğe sahip olsaydım hemen Egon Schiele çalışmaya başlardım, özellikle son çizimler inanılmaz benzerlik gösteriyor, konu ve çizim niteliği olarak, yani süperrr. O şekilde çizmek için biraz kaçık olmak gerekiyor demekki... ;))

    YanıtlaSil
  4. Evet Egon Schiele'yi savrukluğundan ötürü çok seviyorum ben, zaten ona öykünmek ya da taklit etmek güzel bir şey değil, söylemek istediğim senin son çizimlerinde o tadı yakaladığımı paylaşmaktı, yoksa duruma göre çizginin niteliği de değişiyor, aslanda bir sanatçının içinde farkında olmadan bin aslan yatıyor, bence de vosvos çizimleri de ishak paşa da hepsi birbirinden farklı ve güzel gelmekte, en iyi kalıba girmeden içinden geldiği çizmek, haydi kolay gelsin, biz seni en olduğun halinle sevmeye devam edeceğiz emi?

    YanıtlaSil
  5. Bende bir edebiyat bloğu olarak sizi severek takip ediyorum çizimleriniz bence oldukça başarılı ve keyifli bu yeteneğinizi mesleğe çevirdiniz mi bilmiyorum ama bence moda tasarımcılığı gibi meslekler tercih ederek bu çizimlerinizi herkese gösterebilirsiniz
    Kaleminize , hayal gücünüze sağlık...

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.