2 Mayıs 2014 Cuma

saat 5.

5 yorum:

  1. sana diyecek bir çift sözüm tabi ki var. ama toparlayamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. aslında söyleyecek bir sözüm var tabi ki. ama toparlamam uzun sürecek. o arada da bir şey söylememek olmazdı.

    YanıtlaSil
  3. Yorum olmamasına gıcık oldum, dedim bir yorum yapayım, bu yorumluk bir durum, kız güzel olmuş, kağıt ta güzel hatta saçlarda, el ile yüzü kapama imgesi, yüzün ele dönüşmesi simgesi etkileyici, bence çok iyi bir çalışma, hele 5 dk. ise daha da iyi ...

    YanıtlaSil
  4. @başlangıç:

    ?

    @sarpegon: sagol...kafa yok olmus, saçlar eline düşüyor gibi bir dusunceye de kapıldım çizerken..

    YanıtlaSil
  5. ya da yüzün eriyip ele dönüşmesi, breaking bad'de patlayan tekerlekli sandalyeden sonra gus'ın yüzünün aldığı durum gibi, anam çok dehşet vericiydi ama çok güzeldi, bu resimde öyle, kimyayı çok sevmeye başladım bb'den sonra, off aklıma geldi yine, tekrar izlemeliyim...
    sağlıcakla kal

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.