25 Haziran 2010 Cuma

4 yorum:

  1. ben kesinlikle bunu beğendim=)Daha çok bilgisayar ortamında çizim yapsamda oran orantı tonlama gbi konularda bilgi sahibiyim.Çizgileriniz çok sert fakat bu tarz çizimlerde çok işinize yarar.Abstract çizgi çalışmaları deneyin.Böylece daha doğru çizgiyi bulabilirsiniz.Tek bir çizgi ile (üzerinden geçip tek çizgi efekti vermeden) obje çizmeye çalışın.Böylece artık acemi değil profosyonel olursunuz.

    YanıtlaSil
  2. hocaların öyle demesinin sebebi henüz tek çizgiye hazır olmamanızdır.Profosyonelleşmeye başladığınızda zaten tek çizgiyle anında objenin formunu yakalarsınız.Ben ilk çizime başladığım zamanlar el açma çalışması yapıyordum.Çok değerli bir hocam öğretmşti.Büyük bir kağıda önce en düz çizgiyi bulacak şekilde dik çizgiler çekiyordum alabildiğine ölçülü ölçüsüz.Snra yatay çiziyordum.Ardından Düzgün olacak şekilde S harfi snra ters S ve en düzgün daire çizmeye çalışıyordum.Bu bir karalama el açmak için ve çok hızlı yapmak gerekiyor.El anında kaleme alışıyor.Bir süre snra çizgiler mükemmel derecede cetvel gibi düz oluyordu.Size de tavsiye ederim.Bu yüzden önce bolca çizgi doğru çizgiyi öğrendikten snra da tek çizgi ile çizebilmek önemli.Pc de ben şahsen mouse ile çiziyorum.Tabletlerin fiyatları bu aralar uygun ama ii seçim yapmak gerekiyor.Önce mouse ile başlamak en hayırlısı=)

    YanıtlaSil
  3. Bunu çokca sevdim hani =)

    Ayak duruşları çok iyi (Y) Hani Ç/alsam diyorum Silüetinizi =) Hayır benim bacak ve ayaklarda hep problemler varda .w Yardımcı olurdu bana =)

    YanıtlaSil
  4. Gelişmesin iyileşsin =D Şimdilik oda yeter. ayaklara takılmış durumdayım çok pis =D

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.