18 Kasım 2010 Perşembe

24 yorum:

  1. Çok güzel olmuş yalnız nasıl çizdin kapağın üstüne b,ir nalatsana ya süper yapmışsın..Bence kesin alırız sen sun piyasaya hele bir :)

    YanıtlaSil
  2. meraba. oha demek istiyorum oğlum sana. ama sadece ilk fotoğraftaki resme. ilk resme oha diyorum.ÇÜŞ. Eline sağlık. Neyse. Hadi öperim. naber bu arada.

    YanıtlaSil
  3. eyfel cizimlerine bayiliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Çizimindeki gothic havaya bayıldım. kimya dersi ancak böyle çekilir zaten :)

    YanıtlaSil
  5. ya özge nası özlemişi,m inanamazsın, blogspot kapatıldı ya biara ben o zamandan beri hala kapalı sanıyorum ne salakım ya:D

    şu sıralar çok hasta ve suratsızım ama hemen dönücem yazmaya, sen bu esnada yine yaz yine çiz ok;)

    sınavın nasıldı buarada??

    YanıtlaSil
  6. Hangi post'una yorum yazacağımı bilemedim,çünkü hangisine yazsam aynı şeyi söyleyecektim. Eğitim almadan birinin içinden gelerek çizmesine,çizebilmesine ve başkalarına hitap edebilmesine hep hayranlık duymuşumdur. Süper =)

    YanıtlaSil
  7. Defterin bos halinide görünce insanin dahada bir ilgisini cekiyor : ) Ne güzel bir yetenegin var, cok iyi ediyorsun böyle degerlendirmekle

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldinn!!! artık ben de başlim yazmaya evet:))

    YanıtlaSil
  9. Güzel resimler çiziyorsun parisruhlu umarım derslerinde iyidir sana hayatta başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Cizimler cok güzel. Emeginize salgik...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. çok yeteneklisin ki eiffel ' e aşık biri olarak bayıldım :)

    YanıtlaSil
  13. so cool
    Lovely blog

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel çizmişsiniz,elinize sağlık. süper!
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  15. süper olmuş bayıldıım :))
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  16. defter migrostan alınma sanki, koza a-4 120 yaprak kareli.
    diğer çizimleri incelemeli.

    YanıtlaSil
  17. bende resim konusunda yetenekliyimdir balık burcuyum ondan olabilr herhalde bilemicem babadanda gelme genetik bir akım var bu konuda cizdiklerini begendim canım izlemedeyim.. :D

    http://theice-creamparlour.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. En çok istediğim şeylerden biri resim çizebilmek şu yetenek bende de olsa ya ama cin ali cizerken bile kolunu yamuk çiziyorum :/

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.