24 Ocak 2011 Pazartesi

vivaldi-summer 

9 yorum:

  1. blogunu yeni farkettim ve sabahtan beri hayranlıkla inceliyorum.94 doğumlu olman bende biraz utanç oluşturdu.. :) ama senin adına çok çok sevindim muhteşem bir yeteneksin tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  2. cizimlerin benim ilk cizimlerime benziyor..bende bu tarz ciziyordum, yeni yeni baslarken.. kafam estikce birseyler ciziyordum :)
    dogru yoldasin^^
    buarada blogumda cekilis var, istersen katil ;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sitenizi ziyaret ettim, gerçekten çok süper çizimleriniz var. Eskiden benimde çizim yapma merakım vardı ama hiç bir zaman böyle bir seviyeye gelemedim malesef. Yinede içimde bir yerde kalan bir karakalem sevdası var.

    Başarılarınızın devamını dilerim..

    YanıtlaSil
  4. sana çok benziyor resimdeki hatun.
    en azından ben öyle hissediyorum ve öyle tahmin ediyorum seni.
    Ama gözlük eksik sanırım resimde...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba drawer:). Güzel resim ama sen genelde bu tarz resimler resmediosun heral. Yani kız resimleri genelde. Bu arada blogumu yeniledim biraz :) http://www.klavyu.com/

    YanıtlaSil
  6. cool blog :D

    if U want follow me and write comment ;*

    YanıtlaSil
  7. Your sketches are WONDERFULL !!!

    YanıtlaSil
  8. yeteneklısın ve kendıne hayran bıraktıryorsun. cızımlerınde duyguyu da hıssettırıyosun. bloguma da beklerım :D

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.