9 Şubat 2011 Çarşamba

122



12 yorum:

  1. Resimler çok güzel olmuş özge abla süper çizmişsin kaç haftadır yoktun ama tam geldin !!! süper:d

    YanıtlaSil
  2. Off çok güzel çiziyorsun.

    YanıtlaSil
  3. Çizime bayıldım, tebrikler!
    (Beni bayılttığın için tebrik ediyorum gibi olmuş :P)

    Bloglarda böyle güzel çizimleri görünce çok özeniyorum. Kağıdım kalemim, çizim kitabım, hevesim filan var ama nedense elim gitmiyor. Ama hissediyorum, yakında bir şeyler olacak. :)

    YanıtlaSil
  4. ğğğööfff. ne güzel çizmişsin.

    YanıtlaSil
  5. cok güzel görünüyor cok cici! ;)
    bende pek hoslanmam orasina burasina link koymaktan ama olmadanda olmuyor, internet hirsizlari cok !;)
    ellerine saglik..

    YanıtlaSil
  6. süper olmsu cok begendim bu
    renk dolu cizimi !! =)

    YanıtlaSil
  7. Oha, bayıldım yine lan!
    Beceriksizliğimi yüzüme yüzüme vuruyo bu resimlerin, haberin olsun... :S
    Hem tembelim, hem beceriksiz... :/

    YanıtlaSil
  8. çok beğendim ben bunu:))

    YanıtlaSil
  9. çizimleri animasyona daha yakın..animasyonda başarılı olacağını tahmin ediyorum,grafik tasarım biraz daha bilgisayar destekli ama senin çizimlerinde karakter analizlerine çok yatkın..

    çizgi film karakterleri oluşturabilirsin şimdiden hatta karikatür tiplerine bayıldığım piyale mandra nın karakterlerinide bir incele derim..sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  10. Çizebilmek ne büyük bir kabiliyet hiç ama hiç beceremem hayran oldum çizgilerinize

    YanıtlaSil
  11. yaa çok farklı şeyler bunlar.. farklı bir zevkiniz var süper..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba

    Blogcu arkadaslarıma ozel hedıye kampanyama beklerım :)

    Sevgıler..
    Pınar

    http://pinarlamoda.blogspot.com/2011/02/blogculara-ozel-hediye.html

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.