11 Şubat 2011 Cuma

123










14 yorum:

  1. bayıldım bunlara hepsi çok güzel yine konuşturmuşsun hayal gücünü ve yetenegini seni seviyorum özgecim :)

    YanıtlaSil
  2. bu yetenek değil de ne şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. çizimlerine bayıldım ilgiyle takip edicem :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa ama ne güzel çizmişsin.Bende bi aralar çiziyodum kurs sebebiyle,bıraktım artık ama galiba senin yüzünden tekrar başlıycam çizmeye :D

    YanıtlaSil
  5. hahaha özge gülcegm yoktu tam suan :)) takip ediyorum cizimlerini gercekten cok güzeller cnm benm! komşu:)

    YanıtlaSil
  6. twitter olayına çok güldüm.ben de o saplardan biriyim.

    YanıtlaSil
  7. iste yaraticilik buna derim !

    YanıtlaSil
  8. çizimlerin çok güzel benimde böyle bir yeteneğimin olmasını çok isterdim süpersiiinnn....

    YanıtlaSil
  9. bakıyorum da çizimlerinde detaylara kadar çizer olmuşsun..epeydir uğramadığımı düşünürsek gelişimin göze rahatlıkla çarpıyor..güzel gelişim devam ediyor..:))

    YanıtlaSil
  10. özgecim çizimler harika valla imrenmeye başladım .. ben bi süredir bişi çizemiorum perspektif dışında bak seninkileri gördüm bi heycan geldi :) hatunlarına bayıldım ..twitter olayına da koptum :)) dur follow ediyim seni hemen :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel çizimler kalemi ziyan etmemiş olmanızda çok hoş :)

    YanıtlaSil
  12. yetenek değil de nedir yahu:) ben bu işin tekniğini öğrenmedim bilmem gönlüme hitap ediyor ya benim için önemli olan bu ...zuppa olmuş.

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.