18 Mart 2011 Cuma

128-PARİS




 

10 yorum:

  1. Öleyim ben. o.o
    Oha lann uçuşlardasın kızıım.
    Ellerine sağlık valla mükemmel olmuş.
    Ben de isterim böyle defter.
    Ama benimki Pisa Kuleli olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. ayy süper olmuş ve gerçekten kitap kapağı gibi duruyor :))

    YanıtlaSil
  3. off çok güzel çizmişsin cnm *

    YanıtlaSil
  4. yaratıcılık konuşuyor resmen yaa :D

    YanıtlaSil
  5. özge ,
    kartpostal yapabilirsen eğer süper olur , el yapımı satarsın hem

    YanıtlaSil
  6. o kadar guzeller ki :) paris benim hayatim!

    YanıtlaSil
  7. geziyordum takildim! blogumdaki son post tam size goreymis :) hep yaratici kalin.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. bencede sat. taa izmirden sırf bunu almak için gelirim <3 :D

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım bu çizimlere, Defter kapağı veya kartpostal yerine t-shirt lerde de muhteşem dururlar..

    YanıtlaSil
  10. Bence bastırma o zaman yapay olur,hemen kumaş boyaları alıp bir t-shirt ün üzerine yap çizimleri, o zaman çok kıymetli ve doğal olur.sevgiler..

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.