1 Ekim 2011 Cumartesi

aynı.aynısı kaynımda var.























13 yorum:

  1. uzun bir aradan sonra tekrar çizimlerinizi görmek çok güzel..

    YanıtlaSil
  2. yetenekli şeey!

    bayıldım çizimleree

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten bi tarzın var. Çizimlerini çok beğendim. Hatta önceden benim içimde de olan aşkı dirilttin diyebilirim.Odama koşup bir şeyler çizicem sanırım.

    YanıtlaSil
  4. şu resimde kendi mutsuzluğumu gördüm

    http://1.bp.blogspot.com/-F5u5acnuWVg/Tob3u_4RAgI/AAAAAAAAC1A/cxeTi4DZNPk/s1600/DSCF0006.JPG

    YanıtlaSil
  5. Sıkıcı toplantılarda filan ben de çiziyorum! Her defasında hiçbir şeye benzemediği için kağıtlar kendi kendini imha edip, soluğu çöpte alıyorlar. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. nerelerdesin sennn bir anda kayboluyorsun özlüyoruz ama senii :))
    Ama resimler müthiş..:)

    Hayat nasıl gidiyor nerelerdesin neler yapıyorsun canım özge ablam benim :) ?

    YanıtlaSil
  7. Dönüşlermuhteşem oluyomuş gerçekten ellerine sağlık... Yine konuşturmuşsun iç dünyanı :) O kız favorim, hani 2 kere çektiğin, kafasında kurdela olan :):):)

    YanıtlaSil
  8. Bunlarin hepsini sizmi cizdiniz gercekten col profösyönelce. harika cizimler ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  9. ara sıra değil sen hep çiziktir.
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. ellerine saglik. cok güzel ciziyorsun . takipteyim
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  11. elinize ve emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.