6 Nisan 2011 Çarşamba

ilk karikatür


22 yorum:

  1. ilk karikatür, umut verici bence. hadi daha çok yap:)

    YanıtlaSil
  2. bence süper olmuş.. :)

    YanıtlaSil
  3. ::))Çok başarılı...Pamuk güzeli::))
    Tebrikler canım...
    Sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  4. her ne kadar tip diye tuttursanda yeteneginin farkina var ne olur :)

    YanıtlaSil
  5. Ben çok sevdim:)) ayrıca mimikler falan tam oturmuş, en ünlü karikatüristlerin bile esprileri zamanla gelişir ilk iş için gayet başarılı :) Bu kadar iş bilir gibi bir yorumu niye yazdım onu da bilmiyorum ;) sanırım yakın buldum kendime eğitimsiz yapılan işleri hep daha çok sevmişimdir. Ben de eğitimsiz tasarlayıp dikiyorum merak edersen beklerim :) http://yaseminondar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ÇOK SEVDİM.

    saat 7'ye kadar fotoelektrik olayla ilgili 50 soru çözmem gerek(önce konuyu öğrenip) ama sitenle uğraşıyorum. :( mesajına cevap yazmaya üşendim burdan yorum yazmak daha eğlenceli, istediğim kadar yazıyorum hem, OKUMAYA DA ÜŞENMEZSEN. öhm neyse, çizime dönelim. diyalog da, renkler de, çizgiler de acayip sevimli. şapkalı olan, kollarını almış sanırım :D ayrıca sitene yataş'tan reklam almana şaşırdım özge, çizmeyi ve yazmayı para kazanmak amaçlı kullanmamalıyız diye düşünüyorum :P
    bu arada yeni imza harika.
    neyse hadi görüşürük.

    YanıtlaSil
  7. ilk karikatürüne ilk yorumu da ben yapayım o zaman. hayırlı uğurlu olsun. daha nice nicelerini çizersin umarım. 8. cücenin de sevişken cüce çıkacağı hiç aklıma gelmezdi :D

    YanıtlaSil
  8. komşu kızı :) blogger'a döndüm ... baya değişiklik olmuş ben yokken :) bence ilk olmasına rağmen son derece güzel bir başlangıç,ellerine sağlık özgecim... başarılı hareketler bunlar öpüldünn :)))

    YanıtlaSil
  9. :) komşu kızı yorum yapmışsın blog yazıma ve dedim ki 2 çiziktir de neşelenelim yani :))

    YanıtlaSil
  10. Vaouvv. Harika çizmişsin, çok başarılı olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. ahahaha valla mükemmel.sen hep çizmelisin bence. :)devam,devam..

    YanıtlaSil
  12. bence de çok güzel ve komik tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Çizimde sıkıntı yok...Başarılı... Espri daha önce yapılmışdı...

    YanıtlaSil
  14. @ömer: teşekkürler ama of inanmıyorum ya kırk yılda bir karikatür çizeyim dedim onun da esprisi daha önceden yapılmış çıktı :S

    YanıtlaSil
  15. Olsun, önemli olan cizimin özgün olması... Yeni karikatürleri bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  16. Cizim cok güzel olmus ama ne ima edilmis onu anlamadim.... Devamini bekleriz...

    YanıtlaSil
  17. çok başarılı bence, iyi bir başlangıç olmuş , umarım devamı gelir!! sevgiler

    YanıtlaSil
  18. daha çok çiiiiiz :D

    YanıtlaSil
  19. ahah sevişgen cüce sevdim bunu..bu cücenin oldugu masalıı daha çok severim

    YanıtlaSil
  20. güzel, komik olmus bence :D sevişgen lafıda komik ahahaha

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.