27 Eylül 2010 Pazartesi

3 yorum:

  1. Canım selamlar,

    Siteni bir çırpıda inceledim benim gibi çöpten çocuk bile çizemeyen birinin gözüyle çok başarılısın. Hakikaten beğendim. Ve bir resmin var onu senden isteyeceğim. mımmm adlı bir yazın var oradaki yüzü odam için kullanabilir miyim. Eğer senin için uygunsa tabi. Bir arkadaşım yaptı demek bana gurur verir. Yine siyah beyaz yada fuşya tonu yapabileceğim sade el çizimi insan, yaprak, çiçek resmi arıyordum. Ama buna bayıldım. Tabi bunun yanındaki çerçevelere ne olabilir nasıl resim yakışır onuda ayrıca düşünmem gerek :) Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  2. bence gayet güzel özellikle elleri..

    YanıtlaSil
  3. Ein filigraner Schwan, sehr schön auch die Haltung der Hände skizziert.
    Dieser herrlich gezeichneten Ballerina würde ich sehr gerne einen digitalen Rahmen widmen, darf ich?

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.