16 Eylül 2010 Perşembe



4 yorum:

  1. Evet renklendirme çok güzel olmuş gerçekten =) renk geçişleri de güzeel =)=)

    bana da bi resim isterim -_- kıskandım :D :P

    YanıtlaSil
  2. geldim geldim :) akşam yorumaları onayladım Yasin el koydu bilgisayara film seyretti bakamadım içim içimi yedi :)
    çok güzel olmuş tatlım her zamanki gibi yetenek işte herkeste yok :)eline,emeğine sağlık çalarım ama ben bunu :)
    yazıları tatlı ilkay yesin seni :) öpücükler

    YanıtlaSil
  3. beğenilmeyecek gibi mi ki ? :))çoğu zaman öyle oluyor tatlım onaylıyorum oturup yazmaya fırsat kalmıyor evdekilerden :)

    YanıtlaSil
  4. cok güzel olmus :)merakla tekip ediyorum cizimlerini..
    bloguma beklerim: http://yarimayfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.