13 Eylül 2010 Pazartesi

13 yorum:

  1. Canım benim :) Çizimlerinde hayalgücün ve perspetktife karşı bakışın farkediliyor.Ben de senin gibi çizim yapmayı çok ama çok seviyorum ve kendimi geliştirmeye çalışıyorum.

    Çizimlerinde eğitim almadığın anlaşılsa da yeteneğin ön plana çıkıyor.Her türlü anatomik yapıyı çizmeye çalışmışsın.ve bu gerçekten azimli olduğunun göstergesi.Umarım ilerletirsin ve birgün karşılaşırız =) ben siteme yazı yazıyorum sadece, çizimlerimi çok az yayınlıyorum :)

    Bu son yaptığın resimde ön plandaki yapraklı kadının elleri çok güzel oturmuş.Şalı ve yüz ifadesini de çok güzel yapmışsın, sadece vücut oranını daha iyi ayarlasaymışsın tam olacakmış,ama sanat zaten gerçeği çizmek değildir.Bazı insanlar şöyle olmamış böyle olmamış diye yorum yapıyorlar sinir oluyorum,bu benim sanatım ben adamı üç kulaklı çizmek istedim sana ne :D neyse çok uzattım,takipçinim .. bb =)

    YanıtlaSil
  2. :D o zaman artık çizdiklerimi de koyarım.Birlikte yorumlarız canım =)=) bu arada sitenin girişinde paintle yaptığın bir kadın resmi vardı ona noldu? hacı amca gelmiş onun yerine :D bu arada paintte çizmenin zorluğunu bilim çok güzel olmuş =) -son olarak Şipşak diye bi bölüm var sitemde orda da bir iki tane çizimim var =) :)

    YanıtlaSil
  3. kadın aslında güzel,incelendikçe güzelleşen bir resim.ama sen bilirsin tabi =)=)

    hıım...ya ben blogumda hep açık renk kullandım, arkaplan koyu olduğu için.güzel duruyor.zıt renkleri kullan biraz mesela.

    şablon olarak ne yapmayı planlıyorsun? ona göre birşeyler söyleyeyim =)

    YanıtlaSil
  4. evet bu şekilde daha güzel =) profil yazısını da düzenle mesela =) çok güzel olur

    YanıtlaSil
  5. :D olur. ben içeriği deil de yazı tüpünü falan anlamında demiştim içeriği güzel =)

    ama böyle de iyi boşver :D


    evet güzel olmuş koy hemen :D

    YanıtlaSil
  6. valla süper oldu :D bu arada yazı tüpü de süper :D :P
    bak seni bir süprüz bekliyor.


    http://hazellova.blogspot.com


    yeni yazımda ;))

    YanıtlaSil
  7. bu arada ben de İstanbuldan katılıyorum ( yarışmaya ) :D

    yani görgüsüzlük olmuyor cano :D

    Bekliyorum fotolarıı :))

    YanıtlaSil
  8. evet ben de farkettim benzediğimizi :D kardeş olabiliriz valla :P beni cami avlusunda bulmuşlar :D

    hıım. yaşım acaba senden küçük mü,heralde öle ... ben 17 yaşındayım :D öğrenciyim işte? sen? ( ama benim yaşıtlarımdan olgun olduğumu kabul edersek 20 falan olabilirm :D )- gerçi bunu yazmakla 1 yaş küçüldüm.

    YanıtlaSil
  9. ahah :D Bende söylemeyi unutmuşum zaten :D bnde memnun oldum canım :)

    lan bu çok güzel bir arkadaşlığın başlangıcı mı acep :P

    YanıtlaSil
  10. ahah tam türk filmine bağladık kuzum cidden de.Ya valla okullar açılcak biz yeni tanışıyoruz.Olsun bu da bişeydir.

    Ben eşit ağırlık seçtim =) ben de sayısal seçecektim ama öğretmenler üçe bölündüler benim için :D ben de tm diyenleri seçtim.ama memnunum ya =) bakalım... tm okuyorum ama karar verdim Mimar Sinan hedefim :)) lan sen de kazanıyrmuşsn falan ahahah :D

    YanıtlaSil
  11. ya evet ben de farkındayım.Onu düzeltmek için sadeleştirdim falan ama işe yaramadı. mecburen şablonu değiştircem :( hatta şimdi değiştireyim.Bu arada cidden deterjan markası gibi hadi gel öyle bir marka yaratalım,kapış kapış gider :D arkasına da formülleri falan yapıştırırız.

    YanıtlaSil
  12. yaprak olayı güzelmiş hakkaten

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.