15 Ekim 2010 Cuma

8 yorum:

  1. Daha çok çalışmanız gerekecek sanırım.

    YanıtlaSil
  2. evet basarili olmus.. o kolu görmeyiz biz sen merak etme =)

    YanıtlaSil
  3. O zaman devam edin lütfen. Çizenleri severim ben.

    YanıtlaSil
  4. bebeğim sen harbiden çiziyorsun, eğitim vs. var mı yoksa doğal yetenkelerden misin?

    YanıtlaSil
  5. ben çok çooook beğendim parisçim :) ellerine sağlık ...

    demek blogspota taşındın temelli , seni sık sık ziyaret edeceğim .

    çzimlerinide çok özlemişim buarada ... arada linkinle birlikte blogumda paylaşabilir miyim ?

    sevgiler canım / gazozagaci

    YanıtlaSil
  6. burjuva sen de blogger ailesine dahilsin.ne güzel daha sık görüşürüz inş.çiziktirdiklerin daha bi güzelleşmiş.maşallah diycem sana dur:))

    YanıtlaSil
  7. ya senin blogda bi hava var.buraya gelince daha bi uçarı,vurdumduymaz,kimseyi takmaz bi hava yapışıyor üstüme.yazdıklarım değişiyor inan.sen diğer arkadaşlarıma yazdığım yorumları bi görsen,mütevazi,cici cici....

    böyle nası desem insan herşeyi itirf edesi geliyor burada.anlamadım gitti.sanki burada ayıp,günah yasak yok...sanki daha bir özgür daha bi uçarı hava var.nesinden anlamadım kardeşim yaaaa.

    YanıtlaSil
  8. sen bi de bnim Mısırlı kız çizimimi gör Gerome bile böyle çizemez :) senin Klepatra da iyi olmuş rejim yapmış heralde :D

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.