6 Ekim 2010 Çarşamba


6 yorum:

  1. Mrhb.Çizgimdfr.Teşekkür ederim.Aranıza katılmaktan çok mutluyum yeni eserlerimi en kısa zamanda ekliyeceğim şimdilik hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  2. blog ismine bayıldım ama bloğuna daha çok bayıldım:) şimdi bu çizimin içinde olup,çizgiler dünyasında mutlu bir renk olmayı isterdim.derslerden ve sorumluluklardan uzak.

    YanıtlaSil
  3. ayyy en azından yemişsin be burjuva.ya benim gibi ahhh ah şu starbucks ta bişey oturupta yemedim diye iç geçirseydin her geçişinde daha mı iyiydi:)))

    ama bigün ben de oturup yiycem ve senin sanatına yansıyan o iç acımasını ben de hissedicem.ama yine de yiycem:))

    YanıtlaSil
  4. :) marka çizimler:) Sevdim bunu:)
    Hoşuma gitti bu yazın ve kendi blogumda paylaşıcam:) ellerine sağlık:)
    ukalastar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. :D:D:D heh he he payalaşalım ki ünümüz artsın demi :D:D

    YanıtlaSil
  6. valla haklısın yani :)
    Sayfama bekliyorum izlemenide tabi:)

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.