3 Ekim 2010 Pazar



6 yorum:

  1. Çizim Güzeldi Canım ...

    Blogumda Şunu Demıssın Anlamadım :) ?

    birde hazır gelmişken şeyi diyeyim,profilinize sitenizin adresini eklememiştiniz siz, sadece mydream adı görünüyor blogun adresi çıkmıyordu,hani ben söyleyeyimde eklemek istersiniz belki :)

    YanıtlaSil
  2. Ekledım Canım ™ мγdяєaм Yazıyor Ona Tıkla Gozukcek Blogum :))

    Eğer Aynısysa Söyle Bana Ayar Cekıcem Tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Tamam Canım Sağol :)

    YanıtlaSil
  4. çizimlerini takip ediyorum pek yorum yazmadım bu zamana kadar ama söylemeden edemicem ayakkabı çizimlerine bayılıorum yaa :) ayrıca şu twitter kuşun beni bitirdi .. o şekilde bişi bende eklemek istedim ama yapamadım nasıl resme link verdin ..çok soru sordum biliorum :) ama beni aydınlatmak istersen sevinicem çok :)

    YanıtlaSil
  5. heheh çok saol cnm yaa .. senin pisikopat kuş favorim bende kuşgil hastalığı var kuşun her türlüsünü severim piskopat olanlarıda dahil :)) en kısa zamanda yapıcam :)

    YanıtlaSil
  6. ayakkabi tasarimcilari da boyle boyle basliyorlar sanirim:)cok hos..

    YanıtlaSil

Bu iletiye gönderilen yorumlar sınırlandırılmıştır.